تاریخ انتشار : 8 تیر 1402

جزئیات و الزامات استاندارد EN 170:2010 مربوط به شیلد ایمنی صورت

جزئیات و الزامات استاندارد EN 170:2010 مربوط به شیلد ایمنی صورت

استاندارد EN 170:2010 یکی از مهمترین استانداردهای شیلد ایمنی صورت است که به منظور اطمینان از کیفیت و ایمنی این وسایل تعیین شده است. این استاندارد شامل مشخصات فیزیکی و عملکردی شیلدهای ایمنی صورت است که برای مقابله با خطرات نوری و پوشیدن آن‌ها توصیه می‌شود.

استاندارد EN 170:2010، شیلدهای ایمنی صورت را برای مقابله با خطرات نوری و پوشیدن آن‌ها توصیه می‌کند. این استاندارد برای اطمینان از کیفیت و عملکرد شیلدهای ایمنی صورت، مشخصات فیزیکی و عملکردی آن‌ها را تعیین کرده است. به عنوان مثال، این استاندارد شامل مشخصات مقاومت در برابر ضربه، مقاومت در برابر خط و خش، قابلیت تحمل در برابر نور و غیره است.

به علاوه، استاندارد EN 170:2010 شیلدهای ایمنی صورت را بر اساس سطح حفاظتی آن‌ها به پنج دسته تقسیم می‌کند. این دسته‌بندی شامل:

- دسته 1: شیلدهایی با قابلیت محافظت در برابر نور خورشید و مخصوصاً اشعه مادون قرمز.
- دسته 2: شیلدهایی با قابلیت محافظت در برابر نور خورشید و مخصوصاً اشعه مادون قرمز با قدرت بالا.
- دسته 3: شیلدهایی با قابلیت محافظت در برابر نور خورشید و مخصوصاً اشعه مادون قرمز با قدرت بسیار بالا.
- دسته 4: شیلدهایی با قابلیت محافظت در برابر نور خورشید و مخصوصاً اشعه مادون قرمز با قدرت بسیار بالا و همچنین در برابر اشعه UV.
- دسته 5: شیلدهایی با قابلیت محافظت در برابر نور خورشید و مخصوصاً اشعه مادون قرمز با قدرت بسیار بالا و همچنین در برابر اشعه UV و اشعه لیزر.

استفاده از شیلد ایمنی صورت با استاندارد EN 170:2010، به اطمینان از کیفیت و ایمنی این وسایل کمک می‌کند. در انتخاب شیلد ایمنی صورت، رعایت نکات ایمنی و استانداردهای مشخص شده بسیار حائز اهمیت است.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به کالا باشد.
  • - لطفا فارسی و خوانا بنویسید.